بازگشت رونالدو و رئال مادريد به روند اول فصلشان
نوشته شده توسط : siavash

0

رئال مادريد شروع خوبي را در دور برگشت لاليگا نداشته است .
دور برگشت لاليگا با توجه به تداخل با بازيهاي سخت كوپاي رئال مادريد در برابر اتلتيكو و سويا ، براي اين تيم خوش يمن نبود .
بسياري از هواداران از همين الان نسبت به قهرماني لاليگا نا اميد شده اند اما بد نيست كه همين چند ماه پيش را به ياد آنها بياوريم ، زياد دور نيست ، همين آگوست و سپتامير 2010 ، رئال مادريد فصل را با تساوي بدون گل در اونو استادي در برابر مايوركا آغاز كرد . هفته بعدش به لطف تك گل كارواليو ، اوساسونا را در برنابئو مغلوب كردند و بعد از آن مجددا به برد با فاصله اندك در سن سباستين ديت يافتند ، چند روز بعد تيم مورينيو چند امتياز با ارزش را در برابر لوانته از دست داد .
كريستيانو رونالدو در همان زمان دچار افت شده بود و نمي توانست گل بزند و حالا هم همين طور شده است . رئال مادريد از 3 بازي پشت سر هم چهار امتياز گرفته بود و حالا هم همين طور است . با تساوي برابر آلمريا ، برد حداقلي در برابر مايوركا و شكست در زمين اوساسونا ، رئال مادريد از صدر جدول دور شد و بازيكن پرتغالي هم در هيچ كدام از بازيها گلي نزد .
به هر حال رئال مادريد نبايد اميدش را از دست بدهد ،‌چرا كه در آن زمان هم با وجود از دست رفتن امتيازات ، توانست كه خودش را بازيابد و به صدر رسيد و چند هفته اي هم صدرنشين ماند . حالا رئال مادريد بايد سعي كند كه همه بازيهايش را ببرد و همچنان در كورس رقابت بماند .
كريستيانو نيز شايد به استراحت نياز داشته باشد اما واقعيت اين است كه مورينيو دوست ندارد در مورد او ريسك كند چرا كه به طور مثال استراحت دادن به ژابي در بازي با اوساسونا ، به قيمت يك شكست تلخ برايش تمام شد

 





:: بازدید از این مطلب : 505
|
امتیاز مطلب : 165
|
تعداد امتیازدهندگان : 45
|
مجموع امتیاز : 45
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: